Gece uykularımızda ve gece uykusuna geçerken kızım çok çabuk dalıyor çok şükür hatta beni yormuyor . Ancak gündüzleri beşiğine yatırdığım an ağlıyor, çırpınıyor .Ben de kucağıma alıyorum ve omzumda uyuyor . Nerede yanlış yapıyorum? Neden akşam böyle bir şey olmuyor ?