Betul2620 Ne olur yardımcı olur musunuz gebelik için kan verdim 1.20 çıktı gebelik yoktur değil mi adetim de 8 gün geçikti
Kocakgiller Betul2620 ilk 1 yıl gecikme çok normal ben 16. Ayımda adet oldum ve ondan sonra her ay 10 gün 15 gün gecikmeye başladı hiç düzenli değil
Minikcivciv27 Betul2620 benimki 2 küsür çıkmıştı negatifti yani 5 in altı negatif benim daha önce gecikmişti 15 gğn .şimdi yine 4 gğn gecikmem var
Betul2620 Kocakgiller internete bakıyorum erken haftalarda çıkabilir yazıyor çok korkuyorum öyle bişey değildir demi
Kocakgiller Betul2620 sanmıyorum canım kanda gayet erken sonuç veriyor yüzde 90 yoktur ama istiyorsanız bir kaç gün sonra tekrarlayın.