Merhabalar ilk 10 gün önemli demişti doktor hanım .10 günden sonra 3 -4 saatte bir emzirebileceğimizi söyledi .Bizde 28 günlügüz saat takibini bıraktım zaten bebis 1-2 saate kendisi uyanıyor ve emziriyoruz :) Net bilgi sahibi değilim doktorumuzun söylediklerini paylaşıyorum bilen annelerimiz cevaplayacaktir