Didotudo Oğlum 2,5 aylık gün boyunca hep emdi uyudu ateşine bakıyorum yok endişelendim böyle olan var mı evelsi gece sabah 6 ya kadar uyumamıştıı dün gece normal uyudu ama bugün hep uyuyunca acaba hasta mı oluyor dedim
ozzge Didotudo emip uyuyorsa bence sıkıntı yok,günde 16 saate kadar uyuması normal sayılıyor. Yine de için rahat etmiyorsa doktoruna mesaj at gerekli bilfiil en net şekilde verecektir
dide86 Didotudo benimkide 1 kere yaptı hava yağmurluydu çok ondan dedim ertesi gün normal di bilmiyorum sadece üste kalsın diye yaşadığımı anlatım
Remes Didotudo emmesi normalsa bezi işeyip doluyorsa çok normal canım benim bebişte 4 5 kez böyle yapmıştı hatta ilj yaptığında ben korkup doktora gitmiştim gece acile doktor hiç bişey yapmadı çok normal emiyorsa işiyosa herşey yolunda bebekler bazen böyle yapabiliyorlar bundan sonra da ara ara yapacak hatta😂
Remes Didotudo emmesi normalsa bezi işeyip doluyorsa çok normal canım benim bebişte 4 5 kez böyle yapmıştı hatta ilj yaptığında ben korkup doktora gitmiştim gece acile doktor hiç bişey yapmadı çok normal emiyorsa işiyosa herşey yolunda bebekler bazen böyle yapabiliyorlar bundan sonra da ara ara yapacak hatta😂