Merhabalar. 12 günlük bebeğim var. Gün içinde çok aktif emiyor her agladıgında, arandığında meme veriyorum ama buna ragmen 3 gündür 39 a çıkan ateşim halsizliğim göğüsümün belli bölgelerinde agrılar oluyor ( kızarıklık yok) acıyan yerlere elimle masaj yapıyorum ama ertesi gün yine aynı… çişli kakalı bezleri de güzel bebeğin
Başına gelen varsa nasıl bir çözüm yolu buldu paylaşırsa çok sevinirm. Allah razı olsun