Merhaba anneler :) ben yeni anne olanlardanım ☺️ Kızıma pittapattanın şampuanını kullanıyordum ama artık erişim sağlayamıyorum. Biraz araştırdım ama içime sinen olmadı. Biodermanın bebekler için temizleme jelini mi alsam yoksa ecowellin şampuanını mı? Bioderma gramaj olarak çok büyük memnun kalmazsam ziyan olacak? Var mı sizin bir tavsiyeniz? Ayrıca banyo sonrası masaj İçin de krem arıyorum. ( yağ değil krem, yağın gözenek tıkadığını düşünüyorum.) Tavsiyelerinize açığım 🥰🌸