Beyzaaydn48 59la hamile kaldım. 75 ile doğuma gittim. Doğum yapalı bir ay oldu. 60 kiloyum. Ayrıca hiçbir şey yapmadım. Emzirme gereği bol su, bebiş zaten kilo almaya izin vermiyor sağ olsun 🤪
Bir de süt yapsın diye şekerli tatlı şeyleri dayamadım kendime. Aksine yeşillik ve özellikle kefir tüketiyorum. Hedefim 55 olmak. Evlenmeden önceki kilomdu 😅