3 ayın dolmasına bir haftamiz var ve bebeğimin süt alerjisi olduğunu net olarak öğrendim testlerde negatif çıkmasına rağmen şimdi ben nasıl besleneyim bı on gün diyet yapmıştım süt diyeti çok kötü oldum aşırı halsizim bı çok şey yiyemedigim için doktorda yapamazsan tamamen kes mama ver dedi denemek için bir kutu verdi ama çok küçük vicdan yapıyorum devam ediyim diyete emsin diyorum ne yiyebilirim örnek olacak yol gösterecek başından geçmiş anne mutlaka
vardır aramızda yorumlarınızı bekliyorum