asli.emzirmedanismani var. Tavsiye ederim. Sayfasını inceleyin. Vb danışmanların sayfalarınada bakıp çözüm bulabilirsiniz.
Ben kısa süre 3.ayda gaz sebebiyle ve tazyikli süt sebebiyle red yaşamıştım. Sonra aştık o sorunu. Sadece o ay 300 gram kadar aldı. Hatta o kadarda yoktu.