Bence 2 numara gayet iyi olacaktır çünkü molfix kalıp olarak dar bir bez değil bence. Sleepy kullandığımız dönem hep bir numara önden gidiyorduk. Hatta yeni doğum yaptığım dönem hastaneden 1 no molfix numune verdiler sleepynin 2si ile aynı boyuttaydı