oglunucoksevenn Kızlar, Ek gıdaya geçtik. Arada çorba falan yapıp yediriyorum. Peki bu ek gıdaların hemen üstüne mi mama içirmeliyim yoksa beklemeli miyim? Ne kadar süre geçmesi gerekir? Önerilerinizi bekliyorum
Glcntna oglunucoksevenn mamayı 4 saatte bir 180 cc içiyoruz. Mamayı içtikten 3 saat sonra ek gıda 1 buçuk saat sonra kadar mama veriyorum doktorumuz dedi ek gıda şuan doyumluk değil zaten
Badeninannesi1 oglunucoksevenn benim kızımda 9 aylık mamadan 1-1,5 saat önce ek gıdasını veriyorum üstüne mamayı ama mama miktarımızda ve mama öğününde bi azalma olmadı bizde