Zinko cok gecmis bir olsun, bence bogaz enfeksiyonu dedikleri çoğu covid diye düşünüyorum. Bize doktor calpol pedifen dönüşümlü verdi onu kullandım dört saatte bir ek olarak sizde olduğu gibi antibiyotik verdi (klavunat) onları kullandım ama ateşi iki gün düzene girmedi sonra geçti şükür, ateş gidince keyfi de yerine geldi ama asla yemek yemedi bir hafta oldu hala da öyle 🥺 zaten hastaneler tıklim tıklım sanırım suan çocuklar arasında cok yaygın insallah atlatırsınız bir an önce ama korkmayın inanın bizden daha güçlüler hepimiz daha kötüydük