aysen1405 1 yaşından sonra verdim ilk kez ama Hero baby değil, hipp alıyorum ancak düzenli olarak verdiğim bir şey değil, yolculukta ya da dışarı çıktığımızda iyi oluyor. Sevdiği birkaç çeşit var özellikle onları alıyorum. İştahsız olursa yediğini kusarsa falan onlardan veriyorum kurtarıcı oluyor.