Kızım 6 ay 15 günlük. Şu aralar tadım yapıyoruz. Sağlık ocağındaki hemşireye de rutinimden bahsettim güzel dedi. Tüm gece emiyor . Sabahları pekmez veriyorum 1 çay kaşığı kadar. Öğlen yoğurt yediriyorum. Sonra tekrar emiyor. Ara ara yine yediğim şeylerden tadına baktırıyorum. Akşam üstü de meyve püresi yediriyorum..( erik , şeftali , kayısı , muz vs) . Yedirdiğim şeyler her gün değişiyor bazen sebze bazen meyve. Tarhana çorbası çok seviyor. Patates havuçtan pek hoşlanmıyoruz ara ara denetiyorum 🤭