Merhaba anneler öncelikle Prima günlük rahatlık kullanıp memnun olan annelerimiz var mı bir de kaç kilogram kaç aylıkken kaç numara kullanıyorsunuz merak ettim benim kızım 5 aylık 6,5 kg 3 numara kullanıyorum 4 numaraya ne zaman geçeyim onu bilmiyorum