Kuzum11 Kızlar 2.gebeliğime hamileyim oğlum 15 aylık olmak üzere, sütü kesmem gerekiyormuş sağarak biberonla büyüttüm tmm keselimde göğsümdeki sütü nasıl bitircem doluyor rahatsız oluyorum
Bebegim_28 Kuzum11 o sıkıntı 3 5 gün 1 hafta sürüyormus canım. Bende önümüzde ki ay kesicem inşallah. Kayınvalidem ilk iki gece, uykusunda emzir rahatlarsın diyor sonra yavaş yavaş geri çekilirmis sanirim