nurgul_karagoz Bebeğim 9 aylıkken ara ara kendini sıkmaya ve titremeye başladı biraz ara verdi şuan 10 aylık yine başladı başına gelen var mı acaba niye oluyo bilgisi olan yazarsa sevinirim
simiyyy Normal, buna bi dönem ben de çok kafa yormuştum 8.ayından beri yapıyor şuan 1 yaşında. Epilepsi mi diye nörolojiye bile gittim. Dünde doktorumuzla konuştuk normal dedi. Tepki vermeyin göz teması kurmayın huy edinmesin dedi