Arife Kzbnnzmkrm benimde oyle 3 ay oldu ara ara agriyor epizyotomi var onun izi gecmicrk sanirim sizinde oyle mj
Ecemmglalann nrgcnr merhabalar 🙋🏼♀️ Bende suni sancılı normal doğum yaptım doğum yaptığım hastane buz koymamı söyledi ve gerçekten çok işe yaradı rahatlatıyo ve sancı hafifliyo ☺️