D_33 Topuk kanı vermiştim.Bebeğim 30 günlük bugün sağlık ocağından aradılar tsh değerleri yüksek çıkmış. Bir daha topuk kanı vermek için çağırdılar. Bu durumu yaşayan var mı?
Songul9090 D_33 çok kişi Yaşar bı durumu canım. Değer kaç çıkmış il sağlık müdürlüğünü ara sor. Çok yüksek bir değer ise. Hemen çocuk doktoruna git. Bazen yanlış ölçüm olabilir tekrar kan alınır.ama doğru ise geç kalınmaması çok önemli