Cyabanova 3 gündür koronayız kızım agumentin kullanıyor bugün bezinde sarı akıntı gördüm. Böyle birşey yaşayan var mı doktora gitmek gerekir mi acaba?
MelinayAsel29 Cyabanova forumda illaki buna benzer yazılar vardır. Forumda ara kısmına yazıp bakabilirsiniz.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Cyabanova evet biz yaşadık. İdrar yolu enfeksiyonu vardı antibiyotik verdi doktor. Siz zaten kullanıyormuşsunuz isterseniz bi gidin yine
gokkusagitozu Antibiyotik yüzünden olabilir, doktorunuza arayıp sorun bi. Ben ne zaman antibiyotik kullansam oluyor