asafmomyy Kızlar sekiz aylık bebeğim kan vermiştik ileri derece kansızlık çıktı var.mi başına gelen sorun olur mu acaba çok korkuyorum doktora götürücem nasıl bir yol bekliyor bizi
dlsclk asafmomyy bizde 8 ay 22 günlüğüz bugün gittik kansızlık çıktı ama öyle korkulacak bişey yok dedi doktor düzenli kan ilacı ger dedi
Woody asafmomyy doktoru 1 yas oncesi teste güvenmemek lazım demişti Her gun et yedirmeye çalışın. En azından kıymayı kavurup buzluga atin ve her corbasina koyun
Sitrea asafmomyy bizde de aynı şekilde bir yaş öncesi ihmal edilmemeli dedi doktor kac cıkmıstı sizin
asafmomyy dlsclk çok moralim bozuldu sağlık ocağı doktoru aradı söyledi inşallah dediğiniz gibi sorun olmaz