Neler yapıyorsun çok fazla sakınırmısınız herşeyden mesela bi yere gittiğinizde birisi bebeğinizin elini tuttuğunda hemen silermisiniz yada parka götürdüğünüz de eli ayağı bi yere değerse ay hemen sileyim diyormusunuz ben birde mesela duştan sonra dışarı çıkartıyormusunuz ben çok sık olmasa da arada bu dediklerimi yapıyorum sürekli hasta olmasın diye