BabyNil Bebegım asırı iştahsız diş cıkarıyor değişiklik olsun diye herobaby aldım içtide şimdilik ama yorumları gorunce çok sasırdım hiç iyi şeyler okumadım zaten fiyatı o kadar uygun ki onada ayrı şaşırdım kullananlar var mı memnunmusunuz ?
Palestinianbride BabyNil Hazır mama kullanmayın bence eğer mama ile besleniyorsa zaten onu alıyor ek gıdada olabildiğince mevsiminde meyveler ev yapımı yoğurt ve bebe bisküvisinden yararlanın...nacizane tavsiyem
Nebicimanne BabyNil 1 kere disarda mecbur kalip verdim 3 sefer fiskirarak kustu ki o gune kadar 1 sefer bile kusmamisti kizim. Kendim yapiyorum elma armut muz nektarin seftali kayisi tadi yakisacak olanlarin 2 tanesini karistiriyorum mis gibi oluyo ara sira ceyrek cevizde koyuyorum icim rahat hem herobaby eksi eksi kokuyor bozuk meyvelerden yapilmia gibi kokusu 🤢
Gokceayy BabyNil aaa ben de gecen gün aldım fiyatı cok uygundu denemek istedim kızım kusup duruyo aptamil kullanıyorduk öyle bi sıkıntı hiç olmadı ek gıdanın yanında emziriyorum ama eskisi kadar sütüm yok ve günde bir iki kez emiyor o yüzden arada devam sütü de veriyorum şimdi sizde de aynı durum varmış kesicem hemen