Rabiaylmz merhaba ben 2 ay önce sezeryan oldum sezeryan yerimin sol baş tarafinda şeffaf bir tane dikiş var kendi eriyecegi söylendi ama halen duruyor
Annesiballisiii Rabiaylmz zamanla erir ben de sezeryan oldum kızım şuan 3 yaşında ama 6 aylıkken falan hiç iz kalmamıştı
charlotte Rabiaylmz ahahah ben kendim soyle bi oynadim 2 gun once elimde kaldi. Aslinda erimis orda da disardaki parça erimez disarda oldugu icin muhtemelen siz de tutsaniz elinizde kalir yara kabugu gibi. Yeri de hemen kapandı. 46 gun oldu benim de 😁