Begumergun Merhaba anneler 20 günlük bebeğim uyanıkken sürekli emmek istiyor hep memede kalmak istiyor sürekli emzirmek gaz yapar mı?? Yoksa doğru olanı 2 saatte bir emzirmek mi ??
AAhsenn Begumergun 2 aylık olana kadar sık sık emzirin istedikçe gazlanmaya başladıysa 2 saatte bir verin ama daha çok küçük ağlayıp meme isteyecektir sadece açlığına istemiyor dünyaya alışma süreci anne kokusu güvende hissetme bu gibi sebeplerden tok olsada meme istiyor benim bebeğim 1. Ay 26 günlük 2 saatte bir emziriyorum gündüzleri geceleri o acıkıp uyanınca emziriyorum bazen gaz sancısından dolayı meme istiyor başka bir şeyle oyalıyorsam emzirmiyorum benim bebeğim gazlarını memede çıkartıyor hep o yüzden de emziriyorum mecbur
Cansudeniz12 Begumergun Yediklerimiz direk bebeğe gectiği için ister istemez yapar.Benim bebişimde çok emmek istiyor.Doktor azalt dedi saat koy araya reflü olur dedi.Ama mümkün değil.Yoksa ağlıyor sesli sesli.😂
ecembayrakkk Evet yapar. Bizde de aynı sorun vardı,bi kaç gündür 2 saatte bir emzirmeye özen gösteriyorum alıştırması zor oluyor fakat yapıyorum. Doktorumuz öyle dedi,uzatabilirsen 3 saat bile olur dedi. Benim 38 günlük bu arada
Begumergun AAhsenn işte aynısı bendede var ben bebeğimde gazını memede daha rahat çıkartıyor ama şimdi biri yazmış sık emzirmek bebekte gaz sorunu yapar diye acaba ondan mı bu kadar gazı oluyor kafam karıştı iyice