Merhaba 1 yaşında oğlum covid oldu sürekli ağlıyor ishali var ateş 2 gün oldu bugün olmadı sanırım ağrıları var balgamda basladı balgamı çıkaramadığı için çok huzursuzlanıyor bu durumu yaşayan anneler süreç nasıl ilerledi bana tavsiyeleriniz neler lütfen yardımcı olun