sonsuz17 VERA19 şuan kargo bedavayken maviyi de mi alsam bilemedim beyaz tişört önceki sefer almıştım bide 110 tlden 55 e düşmüş %20 ile 44 e geliyor 🤭 @Bebegimm1
Bebegimm1 sonsuz17 ben maviyi daha cok yakistirdm.o beyazi da guzl ama o renge takimi daha guzel giderdi
sonsuz17 Deletedmom0099 kız mavisini alayım diyorum ama 3 4 yaş var 4 5 yok şortu 4 5 yaş alsam mı sence kargo bedava 110 tlden 55 e düşmüş %20 ile 44 e geliyor 🤭
sonsuz17 Eftelya-29 beyazı aldım Ama şuan kargo bedavayken maviyi de mi alsam bilemedim 110 tlden 55 e düşmüş %20 ile 44 e geliyor 🤭
sonsuz17 Bebegimm1 o zaman sipariş vereyim 50tl para değil ama 3 4 yaşı var şortu 4 5 fark eder mi ki çok
Bebegimm1 sonsuz17 eder ama zaten kalibi dar duruyor hafif bol durur cok tuhaf durmaz bence bilemedim