


Kİzimin vücudunda 2 gündür bu şekilde isilik gibi durum var. Bir sönüyor geçecek gibi oluyor sonra bi anda kabarıyor. Krem vs yok evde sürekli yıkıyorum sadece suyla. Yarın icin randevu aldım göstereceğim ama alerji olabilir mi diye düşünüyorum. Farklı birsey de yemedi. Evdeki Havuza girmişti ondan kaynaklı olabilir mi? Birde çok terliyor gün içinde