Merhaba sevgili anneler bebeğim 11 aylık bütün öğünlerinde kahvaltıda çorba içerken az bişey yiyip sürekli kusuyor ne versem artık yılmış durumdayım mama yemeyide kesti kesicek sadece geceleri uyurken veriyorum öyle içiyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım😔kilosuda kendi altındakilere göre az aranızda böyle bir durum yaşayan var mı doktora götürmelimiyim açıkcası doktor bu duruma çözüm bulabilirmi lütfen bi akıl verin şimdiden teşekkür ederim..