M987 İki hafta oldu doğum yapalı özel bölgeme ağdaya gtmek istiyorum zararı olurmu kesi yeri çok yakın olduğu için tereddütteyim varmı yaptıran akıl verin kızlar
charlotte M987 ben de bunu merak ediyodum ama gözüm yemedi. 46 gün oldu dogum yapalı. Venus jilet ile giriştim. Bir sure gidebilecegimi sanmiyorum agdaya. Vakalar yine cok artti bi de ve hala sarı akıntı devam ediyor (loşi) bu halde agda yaptirilmaz sanırım 🙄
SunnyG Ben 15 günlükken filan gittim ama dikiş yerine yaklaştırmadım. 5-6 cm aşağıdan aldırdım. Ağda çekilirken de elimle tuttum. Ama herkesin yarası bir değil tabi
Outlander charlotte merhaba loşinin bir zararı var mı doktora gitmek gerekiyor mu sezaryenden aonra kanama bitince bende de oluyor
charlotte Outlander 8 haftaya kadar sürebiliyormus. Hayir cok normal. Daha uzarsa gidilmeli sanirim. Doktorum beni cagirdi 40 cikinca gel diye ama henuz gidemedim 😁
Asyakusunannesi Bebegim 3 aylıkken gidebildim 😅 dikiş yerim sızladı amaa şuan sıkıntı yok ağdaya devam 😀