Aseless Bu ney ki acaba? Altını alırken yeni farkettim. Bebeğim 8 aylık. Bugün salatalık, Labne ve biraz ekmek yedi her zaman yediği şeyler aslında ama yine de alerji yapmış olabilir mi ? Yoksa isilik midir anlayamadım ilk defa başıma geliyor ?
serebro Aseless tam bez bel bölgesi hareketlendiginden dolayı acaba sıcakla birlikte tahriş etmiş olabilir mi diye düşündüm.
Yusufum0633 Bana sanki biraz kuruluk gibi geldi alerji değilde eğzama gibi bebeğinizin cildi kurumu ?
Aseless Yusufum0633 çok kuru da değil aslında ama 1-2 aylıkken atopik dermatit vardı krem kullanmıştık geçmişti
Aseless serebro bez kısmının yukarısında kalıyor aslında bide hava sıcak bez sıkmasın diye gevşek bağlıyorum
Aseless BAL_EVLAT16 egzama olabilir 1-2 aylıkken bizimkinin de yüzü böyleydi krem kullandik geçti çok şükür
serebro Aseless ilk hareketlendigi zamanlar benim bebegimin göbeği de böyle olmuştu o yüzden aklıma geldi
Dbe1506 Aseless egzama olabilir o zaman alerji olsa bir çok yerde olurdu inşallah kötü bişey değildir çok geçmiş olsun 🙏🏻