Bebeğim 36 günlük, sütüm var fakat sürekli memeyle kavga ediyor ve memeyi tutup guzelce emmiyor. Internette 40 gunluk bir bebegin 30 dk memede kalıp 60 ml sut emmesi gerektigi yaziyor fakat bizimkibmemeyle kavga etmekten tek memede 5 dk bile durup emmiyor. Surekli aglama krizinde, doymadigi icin surekli agladigini dusunuyorum. Kabiz yapmayan guzel bir mama oneriniz var mi anneler. Biraz mama verip sonrasinda emzirmeyi denemek istiyorum ne kadar mama verme taraftarı olmasamda 😔