BalAnne1 Oğlum 23 aylık öğle uykularini çok gece birakir oldu 5 6 gibi neredeyse uyumuyor ne yapsam disari da cikariyorum ama uyumuyor böyle olan anneler varmi kacta uyutuyorsunuz 2 yas sendromu mu acaba
Pineapple20 BalAnne1 evet benim oğlum da öyle. Çok geçe kalıyor bu yüzden gece uykusu da sarkıyor ama bi gün uyutmamayı denedim 7 de sızıp kaldı. O yüzden bi saat bile olsa uyutmaya çalışıyorum
Dondurmalikahve BalAnne1 Eğer gece hiç uyanmadan uyuyorsa o uyku ona yeter. Benim oğlum da 2 yaşından beri gündüz uykusu uymuyor Siz yine biraz deneyin uyumuyorsa zorlamayın. Demek ki çocuğunuzun ihtiyacı yoktur.
Dondurmalikahve BalAnne1 Siz orada yazılanlara bakmayın çocuğun ihtiyacı yoksa uyumamasında bir sakınca yok