13 günlük taze anneyim😊 sütüm önce çok vardı ama şimdi o kadar yok akşamları çok az geliyor özellikle bebeğim doymuyor bu yüzden.. aptamil mama aldım önce içiyordu sonradan biberonu reddetmeye başladı bugün yine şansımı denim dedim uyandırıp verdim ve çok şükür aldı😍 mama+meme olarak devam edicem yeni doğan bebeklernz günde kaç kez kaka yapıyo bizimki çok mu yapıyor normal mi anlamıyorum 🤷♀️ Genç anneyim bebeğime tek bakıyorum yardımcı olur musunuz😊 kaç saate bir emziriyorsunuz gece gündüz?