Evet canım hayırlısı olsun evde test yaptım yine silik çıktı resimdeki gibi gebelik varsada kimyasal olabilir çünkü her geçen gün koyulaşması gerekir normalde ama ilerleme yok gibi hayırlısı olsun oğlumdan öncede kimyasal geçirdim adetim 5 gün geçmişti ona rağmen silikti sonra adet olmuştum ondan sonra oğluma hamile kaldım hayırlı bir gebelikti kucağıma aldım çok şükür şuanda zaten çocuk düşüncem yoktu o yüzden hayal kırıklığına uğramadım ama insan yinede böyle yanılınca birazcık üzülüyor sanki bekliyormuş gibi☺️☺️❤️❤️🌸