Elif_mihrimah17 Merhabalar kızım 1 yaşında birmühendisbirpediatris sayfasının sahibi Pınar hanımın paylaşımlarından yola çıkarak balık yağına başladım başka bu markayı kullanan var mıdır aranızda acaba ?
NurY Elif_mihrimah17 bir yaşında başlamayı çoğu doktor önermiyor , erkendir diye , biz belki iki yaşında başlarız
ikizerkekannesi Elif_mihrimah17 2 yaşından sonra möllers kullandılar balık yağları arasında değeri en yüksek olan o yüzden tercih etmiştim 1-2 yaş aradı argivit focus önermişti doktorumuz