Kızlar size bı sorum olucak bir aylık bebeğim var en fazla 10 DKK emdikte sonra uyuyo oda zorluyorak emiyor ayağıyla filan oynuyorum 1 saat geçiyor tekrar 10 DKK emip uyuyor arada da 30 CC veya 60 CC mama veriyorum sizce sizin emzirme rutininiz nasıl bebeğimin doyuyormudur ki acaba kilo alımımıza doktorlar çok güzel diyolar