eylulmeselesi Kızlar tat ve koku alamıyorum ıkı gundur agzımın içi zehır su bıle ıcsem zehır korona mıyım bılmıyorum ama bır haftadır hastayım off boyle olan var mı naısl gecer bır lokma ekmek bıle zehır gelıyo tadı napsam
Zhnce eylulmeselesi ben korona olduğumda tat koku vs problem yaşamadım Ama esim ne koku ne tat alamiyordu En iyisi test vermek yoksa başkalarına da bulasabilir eğer koronaysan
CANCanimCAN eylulmeselesi korona değilsiniz desek iciniz mi rahatlayacak mi ? Gidin test yaptırın en azından kimseyi riske atmaz önleminizi alırsınız. Geçmiş olsun
balyanak53 eylulmeselesi Test verin. Ben neredeyse 1 sene önce hamileyken covid oldum bazi tatları hala almıyorum
eylulmeselesi CANCanimCAN ben korona degılsınınız dıyın ıcım rahat etsın mı yazmısım? Su an tat koku alıyorum kımseyo rıske atmam evdeyım panık atak hastasıyım zaten hem kac kez gıttım doktora test versen ne olacak gıt yat dıyolar umarım basınıza gelmez kımse yuzunuze bakmıyo
2cocukluanne222 eylulmeselesi bol bol vitaminli şeyler ye dinlen geçer korkacak bişe yok canım unutma ki vaden dolmadan Allah istemeden hiç bişe olmaz coronada bı soğuk sıcak algınlığı yani