Tugba316 Kızlar bu damlayı kullanmaya başladığımdan beri bebeğimin hem daha fazla gazı var hemde isal oldu kaka rengi de yeşil oldu bırakıcam hemen ama sizin de başınıza böyle birşey geldi mi damladan mı kaynaklı bilemedim
merve171214 Tugba316 ben ilk doğum yaptığımda üç şişe bitirdim bundan hiç böyle bir sorunla karşılaşmadm
YeniAnneIstanbul Tugba316 basima boyle birsey gelmedi ama boyle zararlari varsa bosver canim hic kullanma zaten faydasida olmuyor. Ben 4 ay kullandim 0 etkisi oldu hala 15ml sut geliyordu saginca