Merhaba herkese. Bebeğimle benim aramda kan uyuşmazlığı var doktorumuz hastaneden çıkmadan sarılık riskinin daha fazla olduğunu sık beslememiz gerektiğini söyledi. Başlarda memeyi tuttu emiyordu her memeyide 15 dk falan. Ama sonra sarılığı sınıra geldi hastaneye yatma riski olunca mama vermeye başladık. Avent biberon almıştım onunla verdik hep mamayı sanırım biberona alıştı şuan mememi tutuyor ama iki kez çekip ağlama krizlerine giriyor bırakıyor memeyi. Sütümde var sağıyorum geliyor. Nasıl geri alışır tecrübeli anneler vardır illaki aramızda 😢