Kızlar merhaba. Kimi yerlerde görüyorum 4. Ayında başlıyorlar oturtmaya ben doktora 3bçuk aylıkken götürdüm bir dha 5aylık kontolde götürücem o yüzden soramıyorum. Bilgisi olan yazabilir mi? Kızım 4ay 2 günlük hep kalkmak istiyo 2saniyelik ellerinden tutup kaldrdım oturdu aşırı mutlu oldu tabi hemen geri bıraktım 😅😅 ne yapmalıyım ?