
Bu ahşap beşikten kullanıyoruz en alt kademesinde ve 2 gündür dışarıya atlıyor dün gece de yaptı uyku sersemi düşecek diye korkuyorum 19 aylık ne yapsam yatak mi değiştireyim ya en azından 2 yaşına kadar yatar diyorduk geniş çünkü. Durumlar da pek müsait değil açıkçası yanına korumalık filan yaptıran var mı olur mu sizce ?