Zeynossunannisi 4 ay 18 günlük kızıma bir türlü kilo aldıramıyorum 4 kilodan yukarı cikmiyo bugün ümitlerle sağlık ocağına kilosuna baktirmaya gittim ağlayarak eve döndüm 😭😭 ne yapicami bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi 😢
Burculicee Zeynossunannisi kıyamam önce bi sakin olun anne sütüyle besleniyorsa bolca emzir ek gıda dönemine az kalmış tadımdı vs öğün hazırlamaya başladığım aylarda eminim kilo alacaktır sağlığı yerindeyse stres yapma doktorunuz ile görüşün belki mama takviyesi yaptırır
benim1dunyam Zeynossunannisi Az değil normal kilosu ama süt mama vs güzel içip bir süredir hiç almıyorsa doktora götürebilirsiniz birşeyi yoksa içiniz rahat eder.
Kadifemsii Zeynossunannisi üzülme canım nasıl besliyorsun ve kaç kilo doğdu . Önemli olan şuan kaç kilo olduğu değil kaç kilo aldığı . Benim iki kızımda 4 aylık olduklarında kilo almadılar yada çok çok az aldılar bu dönemde olabiliyor malesef
minikyavrumm Zeynossunannisi sağlıklı olsunda kilo çok önemli değil dicem ama diyemiyorum benim oğlumda almıyor 2 ayda 200 gr almış şuan 1 yaşında 8500 kilosu sınırdaymışız boyuna iyi dedi doktor 74 cm ama birtürlü yediremiyorum bugün sadece sabah emzirdim bakalım yiyecek mi çok zor çocuk büyütmek hele ki iştahsız yemek yemeyen çocuksa
sevim_kos Zeynossunannisi doktora götürmediniz mi. Doktor yönlendirir bu konuda. 4 aylıksa en az 5 kere doktor kontrolüne girmiş olması gerekir. İdrar yolu enfeksiyonuna bakmadılar mı mesela ya da mama önermediler mi
Zeynossunannisi sevim_kos özel hastaneye gidiyoruz her ay aksatmiyoruz mamayi artır diyo doktor ama içmiyo fazlasını sütüm yok emmedi beni maalesef
fadikada Zeynossunannisi fadikada 1500 gr dogdu mamayla besleniyo Aslında aylık kilo alımı iyi canım . Önemli olan kaç kilo doğup ne kadar aldığı
Irmakprensesinannesi Zeynossunannisi qslinda nrml kilosu mama yla başla takipli doktor edinin hızlı bi sklde benim kızımda 1865 gr di
Irmakprensesinannesi Zeynossunannisi kaç kg doğdu bebgim üzülme sagligi yerindeyse zayıf olsun sorun olmaz mama kullanabilirisn doktoruna knus ek gıdaya onay verirse yavaş tan tadima başlarsın benim kzimmda 6 aylıkken 6400 gr di şuan da 10 aylık kontrolünde 8400 gr di 1 yqs gidicez kontrol ve aşı anca 9 kg olur zayıf uzundur kızım ama sağlıklı kziim premeture bu arada şuan 11 ay 16 gunluk
sevim_kos Zeynossunannisi bebeğiniz iştahsız o zaman. Benim kızım da öyle kilo alımı çok yavaş. bi ay 200 gr almıştı sadece o zaman idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendiler. Ama çıkmamıştı. Hala da iştahsız
Limoncocuklar sevim_kos var galiba etkisi.. kızım 9aylık. 1ayda 1kg vermiş🤦🏻♀️ ve tam da bu süreçte idrarı kokmaya başladı doktora gittik enfeksiyon çıktı… teşekkür ederim yanıt için 🍋
sevim_kos Limoncocuklar rica ederim ne demek🌺 hastalıkta kilo vermesi çok normal. Soğuk algınlığında bile verir yetişkinler de bebekler de. Enfeksiyon geçince hızla alır inşallah