2cocukannesi__ Ilkkez vereceğim toz içi de parmağıma ucuna alıp diş etlerine mi gezdircem günde kaç kez gece ve gündüz versem sıkıntı olur mu
papatyAa1310 2cocukannesi__ ben direk poşetinin ucunu açıp kızımın ağzına döküyordum zaten halinde eriyordu
Esila15 2cocukannesi__ kızımın diş çıkarma döneminde kullandım çok da memnun kaldım . Paketi açıp ağzına döküyordum . Kendisi eriyor zaten .
Ayse2011 2cocukannesi__ ay çok memnunuz ama benimki yaşına giricek agzına dökmek zulüm gerçekten. Artık aglasada günde iki kez diş agrısı cekiyorsa döküveriyorum dil altına dogru
Meryemdamla Günde 3-4 kez verebiliriz diye bir doktorun paylaşımında görmüştüm..ben silikon dış fırçası almıştım bebekler için önce ağzına döküyorum sonra parmağımı silikon fırçaya geçirip damaklarina masaj yapıyorum oğlum çok seviyor.
Dimitrina_kovaceva 2cocukannesi__ ben direkt poşetiyle ağzına döküyorum kızım onu görünce agzını açıp bekliyor hahaha
2cocukannesi__ Dimitrina_kovaceva bende ilk deneyim olduğu için parmağın ucunu batırıp damarlarına sürdüm hahahahahaha sonra disiyle parmağı zor kurtardim
Busedgn 2cocukannesi__ günde 6 kere kullanabilirsin 2 -3 saat arayla tabiki Bn avucumun içine döküyorum serçe parmağımla da sürüyorum diş etlerine
Busedgn 2cocukannesi__ ağıza döktüğümüzde sanki diş etlerine değilde diline geliyor ve bebek ztn yalıyor bitiriyor o yalamadan diş etlerine sürerek eritmek daha iyi bnce