Buse-ayaz-14 Hanımlar bebeğim 4 aylık gece üstünü ne kalınlıkta giydiriyorsunuz neyle örtüyorsunuz çok fazla hareket ediyor üstünü açıyor acaba üşüyor mu sıcaklıyormu bilemiyorum
Deletedmom5284 Buse-ayaz-14 örtmüyorum ince giydiriyorum sizinki küçükmüş sadece zıbın yeter üstünede müslin incecik örtü
Kadifemsii Buse-ayaz-14 kızım 4 aylık büyüğümde 2 yaşında ikiside kolsuz zıbınla uyuyor . Küçüğümün bacaklarını müslinle örtüyorum ama açıyor tabi . Yeterince sıcak üşüyeceklerini sanmıyorum
Pediatrihemsiresianne Ben oda sıcaklığını sabit tutmak için klima açıyorum 25te falan çalıştırıyorum benim oğlum da çok üstünü açıyor 3 aylık olduğundan beri tulum kullanıyoruz çok memnunum
Busramaden 17 aylık oglum ınce yazlık uzun kol uzun bacak uyku tulumu ıke yatırıyorum terlemıyo usumuyo evımız serın