Bebeğim 3 ay 23 günlük. Her akşam banyo yaptırıyorum en geç 9da uyur, sabah 7:40a kadar emmek için uyanır ve geri uyur. 7.40dan sonra 9 gibi tekrar yatar, 1 veya 1,5 saat uyur uyanır öğlen 1e kadar.. 2 saat uyanık kalsa gün içinde hemen uykusu gelir. 1de uyandı, 45 dk sonra uykusu geldi uyutmadım beklettim, 3:40da uyutmadigim icin iyice huysuzlandı ayagıma aldıgım gibi uyudu. Çok fazla uyuması normal mi? Kime sorsam böyle uyuyan bebek görmedik diyorlar.