Büyüdükçe acilacaklar bence çok takılmamak lazım ben kendimden biliyrm aşırı cekincen utangaç bir çocuktum misagr geldiğinde odadan kafamı cikarmazdm şimdi ne çenem durur nede ortamdan kaçarım her ortama girerim buyudukcr özgüven sahibi oldukça astım daha küçükler ben normal görüyorum