Handee16 canım bizde mikrop vardı sonra bi kayboldu sonra tekrar varoldu sonra var dendi doktor bidaha aldı yok oldu sonra ben aradan 1 2 hafta geçti sinir oldum hala gecmeyisine çünkü artık bu sefer de enfeksiyon çıktı var oldu yok oldu şeklinde anlattım canım çünkü cidden artık bıktığım qma düzelmeye bi durumdu ki hala daha arada pembeli yapıyor enfeksiyon bugün baktırdım geçmiş qma ateş kusma ishal var niye böyle bilmiyorum umarım geçer geçmezse doktor 2 gün hastanede yatar dedi 😑😑😔 biz ultrasonla baktirmistik ultrasonda temiz heldi canım mesane böbrek iyiydi inşallah iyidir hala size de geçmiş olsun