Mini_ka benim kizim suan tam 2.5 yasinda subat ayinda korona olmustuk.. Ben bal, limon ve kararbiber karisimindan sabah&aksam 1 tatli kasigi verdim.. Cok rahatlatti bogazini, yaninda zaditen veriyodum.. Birde ayak tabanlarina sarimsakli z.yagi suruyordum.