Zumra01 Bebegim verem asisi oldu suan 6 aylik surekli oradan sivi iltahap gibi birsey cikiyor hala kizarik duruyor normalmi acaba
Caglarass Zumra01 Normal canım. Oğlumda 6 aylık olmak üzere aynı durumda, sürekli şişip iniyo. 1 yaş civarı geçiyo diye hatırlıyorum
BuseBlt Zumra01 hemşire bana iltihap kızarıklık vs olabilir hiç elleme demişti. Şuan 7 aylık hala kızarık ☺️
burjuvaanne Zumra01 normal sakin elleyip bisi surmeyin 1 yasa kadar devam ediyor zaten o kizariklik ☺️ İyiki iltahap akmis tutmus demektir hadi hayirli olsun 💐☺️ Bazende ustu ufak bir kabuk baglar mumkun oldugunda kabuk ustunde kalmasini saglayin
Derya11- Bende bugün yaptırdım karma aşı, hemşire kabuk bağlar iltihablı yara olur normal dedi, kendiliğinden geçermiş korkma 🙏
Zumra01 Ilk cocugumda boyle olmadi demekki onunkisi tutmamis bundan akiyo bisemi oldu dedim cok saolun aydinlattiginiz icin🤲